קרעי על ביקור הנשיא ביידן: "התוצאה – שוב רפיסות וחולשה של הממשלה"

    אייל ראובן No Comments on קרעי על ביקור הנשיא ביידן: "התוצאה – שוב רפיסות וחולשה של הממשלה"

    ח"כ שלמה קרעי ב"מהדורת הבוקר" על חיבור כחול לבן ותקווה חדשה: "סער ואלקין השלימו את המעבר לצד השני כשהלכו עם גנץ שנפגש עם אבו מאזן". על המתרחש ב'ציונות הדתית': "לסמוטריץ ובן גביר יש אחריות לאומית ואני מאמין שגם הפעם הם יתחברו אני לא מאמין שנתניהו יצטרך להתערב"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ שלמה קרעי (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) והתייחס תחילה לסערות בליכוד סביב הפריימריז. "זו טבעה של דמוקרטיה, תנועה חיה שהשטח קובע בה איך תיראה הרשימה. לא כמו לפיד או ליברמן שהולכים למשרד יחסי ציבור וקובעים מי יהיה ברשימה".

    הוא התייחס לנושא מינוי הרמטכ"ל בממשלת מעבר: "העמדה העקרונית שלי היא שאין דבר כזה ממשלת מעבר. הממשלה הבאה רשאית למנות מחדש מי שהיא רוצה. מה שמפריע לי זו הצביעות. לנו לא נתנו למנות מפכ"ל ואפילו מנכל משרד ממשלתי – שזה משרת אמון – לא נתנו לאוחנה למנות. לא יכול להיות ואקום שלטוני שמי שתופס אותו זה פקיד".

    ביחס לשאלה כיצד הימין ינצח, אמר קרעי: "הקמפיין הטוב ביותר שהיה לנו זה השנה האחרונה. הציבור ראה שאם אתה לא מצביע למפלגה שורשית נאמנה תקבל את ממשלת האחים המוסלמים. אין להם ממשלה אחרת. לפיד מוכן למכור הכל".

    הוא הוסיף: "לפיד אמר בצורה מאוד מפורשת שיקים ממשלה עם המשותפת. סער ואלקין השלימו את המעבר לצד השני כשהלכו עם גנץ שנפגש עם אבו מאזן".

    הוא נשאל מדוע נתניהו לא מתערב בין סמוטריץ' לבן גביר: "אני חושב שלסמוטריץ' ובן גביר יש אחריות לאומית ואני מאמין שגם הפעם הם יתחברו ומה שקורה עכשיו זה משא ומתן. אני לא מאמין שנצטרך להתערב".

    קרעי מתח ביקורת על המדיניות הרופסת בביקורו של הנשיא האמריקני: "עוד אבן דרך שמראה את החולשה והרפיסות של הממשלה הזו. נותנים לנשיא האמריקני ללכת לבקר את האויב ולהחביא את דגל ישראל כשהוא מבקר במזרח ירושלים. הוא גם לא היה מוכן לומר שום דבר נחרץ בעניין הגרעין".



    0 תגובות